Saknar familjen

Nu har jag jobbat på Botniatåg i 6 månader. Och jag stor trivs verkligen, visst det är jobbigt med oregelbundna tider osv. Men det jobbigaste är ändå all tid jag spenderar i från familjen. Känns som jag inte sett min familj över huvudtaget dom senaste månaderna.

Natten mot tisdag och natten mot onsdag denna vecka har jag sovit borta pga att jag börjat så tidigt. Tisdag 04;00 och onsdag 04:35. I helgen ska familjen till Ava och jag jobbar. I september har jag 11 överliggningar plus att A åker bort 3 nätter. Så 14 nätter är vi borta från varandra och det känns inte okej alls. Och barnen, saknar dom så det gör ont!

Jag vet att jag ska vara glad över att jag har ett jobb, ett bra jobb. Men inte till vilket pris som helst. Jag saknar min familj riktigt mycket!

😦

Kommentera

