iOS 7

20130919-155920.jpg

Idag fick jag äntligen ladda hem det nya operativsystemet ios7 till våran iPad och min IPhone. Som jag längtat!

Det känns nytt och fräscht och riktigt snyggt! Känns som en helt ny telefon!

One thought on “iOS 7

  1. Vimeo
    Denna app finns med i IOS7 och jag kan inte ta bort den. Vimeos funktioner är helt värdelösa. Usch.

    Varför har man kvar appen Photo Booth när funktionen numera finns med i Kamera. Inte heller denna app kan tagas bort. Usch.

    ITunes Store finns nu i iPad – jättebra – nu blir det mycket enklare att hämta appar till iPad-en!!! Den tidigare iTunes var inte alls så enkel att hantera.

    iPadMini har sämre ljud än den vanliga iPad varför jag låtit bli att synka musik till iPadMini.

    Detta för att berätta om mina egna upplevelser hittills.

Kommentera

