Yrsel

Imorse när jag vakna kände jag direkt att nått inte stod rätt till med mig . Jag kände mig yr och svimmfärdig.

20130920-121519.jpg

Jag kopplade ihop det med att det blivit ytterst lite sömn nu ett par dagar och sedan sena kvällar med jobb.

Men nu när jag vaknar efter drygt 4 timmars sömn är det lika fortfarande. Känner mig yr och trött. Känns lite läskigt, med tanke på att jag imorgon från 8:30 är ensam med barnen till söndag :-(.

Ska försöka ta mig upp nu och äta lite och hoppas att det försvinner….

Kommentera

