Gustavs rum

Ännu en gång har jag möblerat om i Gustavs rum. Hatar hans rum. Det må vara en fyra detta men det kan absolut inte vara tänkt att man ska använda våra tre rum till sovrum.

Hans rum är långt och smalt och skit trist! Tanken är ju att vi ska fixa hans rum inom en snar framtid. Men just nu känner jag att det knappt är någon ide innan vi valt hur möblerna ska stå!

Dels för att han vill ha ett Björklöven märke på väggen. Och det är ju trist om vi her upp/ målar märket på väggen och sedan ställer möbler i vägen.

Som jag nu gjort tror jag att jag gillar bäst men jag vet inte. Måste få känna in mig. Framför allt måste Gustav få känna in sig.

20130922-125620.jpg

Nu vart som rummet avdelat i två rum. Men vi måste tänka till för på sikt vill han ha in ett skrivbord. Skulle även vilja byta ut hans höga hylla mot en mindre. Gärna vit. En expedit som är två x fyra fack i stället för 4×4 som den är nu!

Måste även sätta ett tyg eller en skiva på baksidan så det blir som en gavel mot sängen. Ja som sagt ännu är det mycket kvar!

Kommentera

