50 shades Of Grey

På 2 dagar läste jag ut den. En otroligt fängslande och lättläst bok. Så nu längtar jag till i morgon då jag får låna bok nr 2 av min kära mor. Sen måste jag få tag på sista boken 🙂

Tror nog att jag kommer köpa dom på bokrean i jul. En trevlig samling att ha i sin bokhylla 😉

Bild
Mr Grey är en spännande och väldigt knäpp filur! När böckerna blir film så ska Charlie Hunnam spela Mr Grey

 Bild
Och det tror jag kommer bli skit bra, för han är ju riktigt snygg!

One thought on “50 shades Of Grey

Kommentera

