Roligt!

Igår kväll hade vi möte på cafe Mekka. Jag ska nämligen börja jobba på kundtjänst på jobbet. Tanken är att vi ska jobba 50% på kundtjänst och 50% på tågen, även om det troligen blir lite mer tid på tågen skulle jag tro. 

Ska gå mitt första pass på måndag då jag går dubbelt men sedan på fredag ska jag jobba som en av två ordinarie och på lördag kommer jag jobba ensam, för på helgen jobbar man själv. Det känns lite läskigt men samtidigt jättekul!

Men jag är riktigt peppad!

 

2 thoughts on “Roligt!

Kommentera

