Livet!

Måndag igen, tycker veckorna bara svischar förbi. Kan ju bero på att jag jobbar hela tiden. Förhoppningsvis blir det lite mindre med det nu när kundtjänst på gång. Sen är det lite annat kul på gång hemma, som gör att jag kommer dra ner lite på arbetstiden 😉  Mer än så säger jag inte ännu!

Annars ser jag fram emot helgen, första ledig helgen på jättelänge känns det som. Och vi har planer både fredag och lördag. Var av lördag är barnfria. Även syskonen ska få lite pause i från varandra då dom troligtvis är ut placerade på olika ställen. Det tror jag absolut är bra för dom.

Jag trodde inte jag skulle säga detta, men nu får snön lov att komma, för detta grå dasset vi har nu är grymt trist. Jag tycker man blir så trött, less och sur i detta väder. Men snön ser ut att lysa med sin frånvaro, tyvärr.

 

Kommentera

