Helgen!

Om drygt två timmar är det helg. Som jag behöver det! Är så trött. Måste nog sova en stund när jag kommer hem. Så jag orkar med kvällens planer.

Vi är nämligen hem bjudna på middag hos en vän till mig och A’s kollega. Jag gav henne en hel Ikea kasse med urvuxna kläder från Cornelia. Dock har det tagit tid att få till detta då jag jobbar hela tiden. Men nu äntligen!

Imorgon på fm så ska Anders köra bort husvagnen och sedan väntas middag hos mamma och Kjell med svärföräldrarna. Ungarna får husera hos moster i deras nya hus! Planerna för C ställdes in då det verkar gå magsjuka i huset hon skulle sova. En annan gång!

På söndag sover vi länge och sedan hämtas/lämnas ungarna såklart. Söndag innebär också hoppreps träning och för första gången på länge (känns det som) kan jag vara med och titta på.

Men först idag när jag slutar är det Expo som gäller, dom har tydligen fina uggla kuddfodral där som jag vill ha!

Trevlig helg!

Kommentera

