Farsdag

Idag är den dagen jag tycker är jobbigast varje år. Det som gör den jobbig är ju att jag måste uppleva den. Riktigt nära dessutom. Vi hamnar alltid hos svärföräldrarna i och med att A firar sin pappa och han själv blir ju firad av sina barn.

Hade jag fått bestämma hade jag bara tyckt att den skulle gå oss förbi. Men det går ju inte riktigt!

Äsch jag vet inte, tycker bara det är tungt.

Grattis på faderslösa dagen.
Stor kram till dig!
fick jag just av en kompis, och mitt hjärta vill bara brista saknar honom massor.

Kommentera

