Träningen

Jag har hunnit med att träna både torsdag och söndag denna vecka. Mitt mål är att komma mig iväg på minst 3 pass i veckan.

Hörde att efter 8 veckor så har känslan ”jag måste träna” infunnit sig. Jag har svårt att tro att en sådan känsla finns, men jag ser verkligen fram emot den!

Dom två gångerna jag varit iväg hittills har varit på morgon, innan jobbet. Ett skönt sätt att starta dagen på.

Har även fått två nya kompisar, kvarg och bananplättar. Bra efter träningen. Men jag ska be min bror köpa nå bra pulver till mig. Så jag får ut största möjliga av min träning.

Kommentera

