Gurra

Usch vad länge sedan det var jag skrev. Har varit så mycket på slutet att jag inte orkat!

Just nu sitter jag hemma med en sjuk Gustav. A som egentligen är hemma är och handlar. Han passar på innan C ska hämtas och jag ska fara och jobba.

Gurra vart som seg efter att han sovit i bilen från Örträsk på söndagen. Klagade på huvudvärk och ledvärk. Vi var bjudna på söndagsmiddag hos farmor och farfar, tacos men han orkade inte äta nått. Han gick från matbordet och la sig i sängen. Låg länge men somnade inte. Han åt inte ens kärleksmumsen farmor bakat. Och det är väldigt ovanligt.

Väl hemma åt han i alla fall lite yoghurt. Somnade och sov hela natten. På måndag morgon kom han in till mig i sängen och sa bara jag orkar inte gå upp och la sig och somnade om ca 1 timme. Ingen frukost men ont i nacke, huvud och lite feber. Bara ringa hem A för jag skulle på utvecklingssamtal med Cornelia klockan 14,00 och började jobba 16,00.

Han åt inget på hela dagen,lite till Kvällsfika men somnade ändå och sov hela natten.

Han vakna i morse (7:45) och ropa att han var hungrig, men ville inte, orkade inte gå upp utan somnade om till 9:30! Åt en halv minifrutti för att sedan tacka för sig. Han sätter sig i soffan och sedan går en liten stund sedan kräks han. Mest slem men ja tiden får utvisa vad det blir…

20140225-115353.jpg

Riktigt olycklig är han i alla fall 😦

One thought on “Gurra

Kommentera

