Buzzador – Oral-B

20140308-192032.jpg

20140308-192048.jpg

Jag fick äran att via Buzzador att testa Oral -B borst huvud. Tre olika borsthuvud fick jag testa.

FlossAction, 3D White och TriZone var det vi fick testa.

TriZone har jag provat förut så den gav jag bort.
Dom andra har jag och sambon utvärderat.

FlossAction: Gillade vijättemycket. Tänderna kändes verkligen rena efter borstningen. Kan absolut rekommendera detta borst huvud.

3D White: Också bra borsthuvud. Men att tänderna vart så mycket vitare vet jag inte. Men visst blev dom rena.

En kul grej att få buzza!

Kommentera

