Sportlovet 2014

Ungarna kom hem på tisdagkväll (dom har haft litet sportlov med farmors) och vi lyckades pussla på onsdagen så dom slapp gå på fritids/förskolan då dom var lite små hängiga. Jag var sedan ledig torsdag-söndag så dom fick ett ledigt sportlov. Dock vaknade jag på torsdagen och var riktigt förkyld. Näsan heltät, ont i halsen och liiiite feber.

Vilket gjorde att jag inte orkade underhålla mina barn tillräckligt mycket. Så det har blivit mycket film för kidsen. Tyvärr!

På fredagen sedan följde C med farmor och farfar till Örträsk . Det behövde dom nog kidsen.

Anders tvinga i mig en liten whiskey för halsen på fredagkväll. När rösten nästan försvunnit helt. Sådan olidlig smärta när jag svalde och åt. På lördagen mådde halsen mycket bättre, smärtan var borta nästan helt. Hesheten satt dock kvar även under söndagen men är idag nästa helt borta. Skönt!

Igår firade vi även Peter, Anders lillebror som fyllde 27 år 2/3. Vi åt pizza hos Anders föräldrar. Jag gick både dit och hem med Bosse och det märks mer och mer att han gillar att vara ute. Snön som smälter och alla dofter som kommer fram.

Ett sportlov som tyvärr har gott i sjukdomens tecken. Men nu är vi friska så nu ser vi fram emot våren!

20140310-101817.jpg

Lite blandade bilder från helgen och ja du ser rätt, vi har sett solen i helgen!

Kommentera

