Jobbhelg!

Precis som rubriken säger så har jag jobbat hela helgen. Slutade dock 14 i fredags så hämtade ungarna och lekte ute i solen en stund. Sedan hem och svira om för AW i Vännäs i skidbacken. Kan den ha hetat Middagsberget?!

20140316-174331.jpg

En kul kväll som innehålla blod, svett och tårar och en jävla massa skratt! Jag älskar fasiken mina arbetskamrater!
Jag tog det lugnt för jag skulle jobba 10:40 på lördagen.

Lördagen så åkte jag Umeå-Härnösand -Umeå. En kort sväng. Sedan hem till familjen där A hade fixat pulled pork. Shit så gott det var! Magiskt!

I säng någorlunda i tid för även idag söndag var det jobb på schemat. 10-15-20:30 ungefär! Men nu är jag på väg hem, trött som bara den men imorgon är jag ledig så det går nog bra!

Nästa helg är ledig helg

Kommentera

