Zooombie

Japp det kommer jag vara idag.
När jag kom på hotellet i natt var jag inte alls trött, så 01 var jag fortfarande vaken och vakna av mig själv 04 så drygt 3 timmars sömn i natt. Inte alls bra men men får sova när jag kommer hem.

Igår hittade jag en plånbok på tåget, fick rätt snabbt tag i ägaren som skulle plocka upp den i Sundsvall.

20140618-045921-17961185.jpg

Fick en fin blomma av herrn som tack för hjälpen! Vilket var väldigt snällt av honom, absolut inte nödvändigt men väldigt snällt!

One thought on “Zooombie

Kommentera

