Smärta i höften

Tog en längre promenad med Bosse ikväll. Ca 45 minuter var vi ute i lugnt tempo. Och nu smärtar höften något överjävligt. Jag vet inte hur jag ska ligga . Det gör så ont!! 😦

IMG_5549.JPG

Jag var till läkaren förra veckan ang mina höft och led problem. Träffade en bra läkare som förstod mitt problem och har skickat remiss till röntgen. Så nu ska vi se om det visar något! Googlade smärta i höften … Ångrar mig , mycket snack om höftcancer
Och det känns ju verkligen sådär!

Nu ska vi såklart inte alls måla fan på väggen. Men när jag har så ont är det svårt att låta bli!

Fan jag är 34 år, ska jag inte ens kunna ta en lugn promenad på 45 min utan att jag håller på att dö sv smärta! Jag vill bara gråta! 😥

2 thoughts on “Smärta i höften

  1. Usch vad jobbigt 😦 Krya på dig!! Men ett tips är att aldrig googla sina symtom, man får bara alla möjliga konstiga sjukdomar… Det är säkert bara en inflammation eller något liknande! Kram

Kommentera

