Dags För Val!

Att det den 14/9 är dags att rösta till riksdag, kommun- och landstingsfullmäktige bör ju ingen ha missat?!
Jag är otroligt ointresserad av politik men ska självklart rösta ändå!
Partier som jag funderar mellan är Vänstern, Miljöpartiet och Socialdemokraterna.

Jag har en jobbarkompis som i år kandidera till Riksdagen!

IMG_5578.JPG
Han är nummer 3 på Vänsterns lista och han heter arijan kan Läs gärna han blogg!

Kan mycket väl tänka mig att rösta på vänster partiet och Arijan!

Har även en annan kollega som är engagerad i Vänstern i Vännäs.

För första gången ever kommer jag förtidsrösta detta val. För att jag är i Stocholm den 14/9 och är inte hemma förens efter 20:00 så det känns bättre att göra det innan i lugn och ro!

2 thoughts on “Dags För Val!

Kommentera

