Klippa eller icke klippa

Jag har väldigt tunt och trist hår. Blir fort livlöst. Men jag har alltid haft långt hår. Sen för ett par år sedan fick jag för mig att på en fest klippa mig en Side cut. En frisyr jag tycker är grymt snygg om det görs rätt 😉
Min var kanske inte den bästa, förlåt Sara w!
Tyvärr ledde det till att jag tyvärr fick klippa av mitt hår som jag trivdes så bra med :-(.
IMG_3293.JPG
Jag hade en ganska bra längd på håret tycker jag. Även om det hade kunnat fått vara både längre och tjockare 😉

När jag var i Göteborg sist vart det klippning.

IMG_3590.JPG
Jag hade med mig denna bild som referens och nej hon som klippte mig hajade inte alls. Så även om det vart bra med side cuten så har jag aldrig trivts i den frisyren hon klippte.

Och nu är jag i valet och kvalet vad jag ska göra! Pagen som jag nu har är bara ful! Ska jag klippa upp det lite i nacken eller låta det växa ut och bara vara ful tills det hunnit växa mer. Är så sugen på en hårförlängning. Men det är så dyrt!

IMG_5602.JPG

Nu har jag mest tofs och det gillar jag inte. Men jag tycker inte att min utsläppta page är snygg över huvudtaget!

Hjälp mig!

2 thoughts on “Klippa eller icke klippa

Kommentera

