Stockholm

I helgen for jag till Stockholm. Hade två trevliga återseende att göra bland annat. Det var Johan och Stefan!
Johan är en barndomskamrat som jag känt hela mitt liv. Vi tror att vi träffades sist 2005/2006 men vi minns inte riktigt. Hur som var det väldigt trevligt att träffa Johan och hans Familj. Som består av Johan, Lisa , Emil 4 år och Oliver 3 månader. Lisa var det första gången jag träffade, men IOM Emils hjärtproblem har vi haft varandra på fejsbook sedan 4 år tillbaka. Så vi känner varandra utan att ha sets.

IMG_5774.JPG

Stefan är en kompis sedan många år som jag fått upp kontakten med igen. Fick mig lite champagne i solen och grymt god mat! Riktigt trevligt!

Har även fått njuta av god frukost ute på en grym takterrass och ett underbart Stockholm i finväder! Oj vad jag saknar den stan insåg jag!

En låt som passar väldigt bra just nu, som också är riktigt bra!

Mitt Stockholm

Kommentera

