Jobbar Extra

IMG_5871.JPG

Är egentligen min lediga dag idag men P ringde och frågade om jag kunde tänka mig byta lite. Hans byte var väldigt bra så jag tackade ja!

Så nu sitter jag på tåget ner mot Sundsvall och åker hem 5:49 i morgon bitti. Då blir det sova en stund så jag kan jobba långa Ö-vik á 17 timmar men sedan är det ledig helg!

Bytet han ville göra var att han byter bort mitt pass söndagen den 5/10 så då kliver jag av fredagen den 3/10 och börjar igen den 9/10. Vilket inte alls vart dumt!

I helgen vankas kräftor i Gideå! Ska bli väldigt trevligt 🙂
Har även en del trevligheter på G nästa helg hoppas jag!

Just nu gillar jag livet, ordentligt!

Kommentera

