En god vän !

Igår mötte jag upp min fina vän Sara för att äta middag på stan. Alltid lika trevligt. Insåg på väg hem igår att jag och Sara har känt varandra sedan 2005 så drygt 9 år. Vi firar 10 års jubileum nästa år.

Sara är en av mina absolut närmaste vänner, som jag värderar väldigt högt. Så därför överraskade jag henne med en liten present igår.

IMG_5958-0.PNG

Jag vet att Sara har en hemlig dröm att en dag skriva en bok och denna bok kanske hjälper henne komma igång. Hittade den när jag var i Stockholm för några veckor sedan. Och det liksom stod Sara på den, med tanke på hennes reaktion så vart hon så glad som jag trodde och hoppades på. Här kan du Läsa hennes egna ord om det.

One thought on “En god vän !

Kommentera

