10 år

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3b2/30866469/files/2015/01/img_7724.jpg

I fredags firade jag och A 10år tillsammans. Jag överraskade honom med en hotellnatt på Comfort Hotell vinn. På stan.

Vi var ute och åt och sedan drack vi kaffe och fick varsin drink hos min mamma och Kjell. Vi tänkte sedan ta en drink på stan men det var så lite folk ute så vi gick tillbaka till hotellet. Drack upp vinet och satt uppe och pratade om allt möjligt!

Jag hade köpt en parfym till A. Och jag fick blommor och ett halsband av A. Halsbandet fick jag välja själv. Så vi gick en sväng på stan och kollade. Jag var ute efter ett halsband i silver som jag kan ha varje dag. Men som ändå ska vara fint. Och så nöjd jag blev!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3b2/30866469/files/2015/01/img_7632.jpg

En bra kväll!

2 thoughts on “10 år

Kommentera

