Betyget Då

Alltså vilken film. Jag är så grymt förvånad att dom har fått ihop filmen så bra. Att det vart en fin kärleks historia trots allt!

Sen finns det delar i filmen som är fruktansvärt som på slutet när han straffar henne. Okej att man gillar piskor osv för njutning men bestraffningen, den är ju bedrövlig!

Ana är mer kaxig i filmen än i böckerna, vilket jag gillar. Känns bra att se att han inte lyckas köra över henne helt.

Mr Grey, oj vilken snygging. Trodde inte jag skulle gilla honom i denna roll men jag tycker dom axlade rollerna bra!

Men vilken tjej skulle inte falla i detta sammanhang? En snygg miljardär som tar med en flygturer, köper bil åt en osv … Rätt många skulle jag tro 😉

Nu väntar vi bara på del 2. Sommarn 2016 hörde jag nått om. Japp, jag kommer se den med 😃

Kommentera

