En tung vinter ❄ 

Jag hat som en del av er kanske märkt haft en väldigt tung vinter i år. Dels pga händelser jag inte kan dela med er. O dels pga sömnbrist. Jag hade nätter då jag låg vaken hela eller delar av natten,  flera nätter o rad. Såklart väldigt jobbigt o det ledde tillslut till en sjukskrivning. Först på heltid i 4 veckor för att nu 4 veckor senare jobba 75%. Vilket är kul men jobbigt. Sömnen är kanske bättre än den varit på väldigt länge,  men är så trött fortfarande.  Har en känsla att det aldrig kommer gå över 😕

Att jag behöver nytt jobb är inget nytt, men ack så svårt. Det finns nästan inga jobb att söka. Usch för att ha denna känsla att inte duga till. När man söker nya jobb 

Men nu är det drygt 5 veckor kvar till semestern och det är bara hänga i,  men att jag om drygt 2 veckor ska jobba heltid känns mycket konstigt.

Kommentera

